Відповідно до порядку, всі звернення, скарги та претензії споживачів щодо якості постачання електричної енергії та повідомлення споживачів про загрозу електробезпеки повинні бути оформлені в письмовій або електронній формі та надані особисто або поштовим зв’язком за адресою: Товариство з обмеженою відповідальністю “Науково-виробнича фірма” Енергосистеми “:

м. Запоріжжя, вул. Зої Космодем’янської 10,

понеділок – п’ятниця з 08:00 до 17:00

тел.: (061)228-228-0,

e-mail: info@askue.net

Всі суперечки і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору поставки електричної енергії в ньому або в зв’язку з ним, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій. У разі неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора або в його територіальні підрозділи і / або передати спір до господарського суду України. Врегулювання суперечок Регулятором або його територіальними підрозділами здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до Регулятора або в його територіальні підрозділи не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.